fliegl-logo.svg

PRODUKTY

Naczepy wywrotki

Naczepy wywrotki marki Fliegl są ekonomiczne, wytrzymałe, lekkie i stabilne

revolution.png

Podzespoły użyte do produkcji naczep wywrotek marki Fliegl są najwyższej jakości i pochodzą z renomowanych europejskich firm. Wykorzystywane aluminium ma najwyższy na rynku współczynnik ścieralności aluminium 110 HB, a stal HARDOX ma twardość 450 HBW

revolution-1.png
Wszystkie wywrotki Fliegl budowane są na stalowej ramie, które swoją dużą wytrzymałość zawdzięczają rodzajowi materiału użytego do ich budowy – to wysokowytrzymała stal drobnoziarnista, podobna do tych stosowanych w przemyśle zbrojeniowym.
Specjalistycznie przetłaczane w opatentowanej przez Fliegl’a technologii
otwory w ramie nadają jej sprężystości co bezpośrednio wpływa na jej
wytrzymałość. Przy okazji przyczyniają się do obniżenia masy własnej
naczepy czyli zwiększenia jej ładowności.
revolution-2-1.png


Curved Chassis
Rozwiązanie opatentowane przez Fliegla: zaokrąglony przód ramy zwiększa jej wytrzymałość i elastyczność przez optymalne połączenie sił działających pionowo z równomiernym ich odprowadzaniem do płyty sprzęgu siodłowego. Taka rama nie ma kanciastych powierzchni, a odpowiednio podgięta jej dolna część znacznie ułatwia sprzęganie z ciągnikiem i zapobiega uszkodzeniom pojazdów. Zastosowanie Curved Chassis pozwala uzyskać wysokość 180 mm szyi naczepy przez co ma ona także niższą krawędź załadunkową.
3-1.png
4-1.png

Conische Mulde
Każda mulda produkowana jest w wersji: CONISCHE MULDE – węższej w przedniej części, szerszej z tyłu naczepy. Jest to mulda stożkowa. Jej zastosowanie redukuje opory powietrza, dlatego że nie wystaje ona poza szerokość ciągnika a dodatkowe aerodynamiczne kształty wspomagają równomierne i szybsze toczenie. Wszystko to przekłada się bezpośrednio na mniejsze zużycie paliwa, lepszą trwałość naczepy i niższe koszty jej utrzymania.
3-2.png
Redukcja oporów powietrza i toczenia
konische_mulde.png
Stożkowa mulda – niższe koszty paliwa, mniejsza emisja CO2.
Revolution-1.png

Mulda Aluminiowa 25-38 m3

  • Kubatura: 25-38 m3
  • Niska masa własna: od 4 000 kg
  • Tylne zamknięcie: klapa
  • Klasa ścieralności aluminium: 110 HB
  • Ilość osi: 2 lub 3
  • Osie: SAF lub BPW
  • Hamulce: tarczowe lub bębnowe

 


B-1-scaled.jpg

Mulda Aluminiowa 40-57 m3

  • Kubatura: 41-50 m3
  • Niska masa własna: od 5 300 kg
  • Tylne zamknięcie: klapo-drzwi
  • Klasa ścieralności aluminium: 110 HB
  • Ilość osi: 2 lub 3
  • Osie: SAF lub BPW
  • Hamulce: tarczowe lub bębnowe

 

 


C-scaled.jpg

Mulda Stalowa
„STONE MASTER”

  • Kubatura: 25-28 m3
  • Niska masa własna: od 5 200 kg
  • Tylne zamknięcie: klapa
  • Klasa ścieralności stal 400/450 HB
  • Ilość osi: 2 lub 3
  • Osie: SAF lub BPW
  • Hamulce: tarczowe lub bębnowe

D-1.jpg

Mulda Stalowa „TERMOS”

  • Kubatura: 25-28m3.
  • Niska masa własna: od 5200kg
  • Tylne zamknięcie: klapa
  • Klasa ścieralności stal 400/450 HB
  • Ilość osi: 2 lub 3
  • Osie: SAF lub BPW
  • Hamulce: tarczowe lub bębnowe

Katalog
naczep wywrotek Fliegl

Szerokość stożkowego pomostu wywrotki zwiększa
się ku tyłowi
, dzięki czemu możliwy jest szybki,
równomierny i całkowity rozładunek. Oznacza to
mniejsze ścieranie się, optymalizację trwałości oraz
niższe koszty eksploatacyjne naczep.
r1.png
Wywrotka aluminiowa 25m3 z podstawowym
wyposażeniem waży zaledwie ok. 4000 kg i ma –
w połączeniu z lekkim, 6-tonowym ciągnikiem
pokaźną ładowność 30 ton. Jej odporna na
uderzenia i zużycie aluminiowa mulda ma
najwyższą wartość HB w swojej branży:
twardość Brinella 110”
HB 110 to wyjątkowo duża
wartość dodana, która znacznie zwiększa
trwałość pojazdu. Poza tym specjalny rodzaj
aluminium zmniejsza jej masę własną.

Fliegl opracował i opatentował system stabilizacji wywrotu Drive On

 

DRIVE ON gwarantuje większą stabilność naczepy i bezpieczeństwo pracy oraz pozwala zaoszczędzić czas i koszty wyciągania „zakopanego” zestawu w trudnych warunkach terenowych oraz wydatki związane z dodatkowymi, drogimi systemami napędu osi w ciągnikach siodłowych.

 

Niewielkie, stalowe podpory przymocowane są nad ostatnią osią naczepy. Po rozłożeniu zapierają się o oś, powodując jej usztywnienie i odciążenie miechów pneumatycznego zawieszenia.
Drive-On.png
Drive-On-1.jpg

Rozładunek bez DRIVE ON

Oś napędowa ciągnika nie dociążona. Ruszenie z miejsca jest utrudnione, a zestaw w najgorszym wypadku może się wywrócić.

Po włączeniu DRIVE ON

2,8 t lub 10,7% masy naczepy * jest przenoszone na oś napędową. Przewrócenie się pojazdu jest prawie niemożliwe.
Drive-On-2.jpg
Drive-On-3.jpg

Ruszanie z DRIVE ON

Po włączeniu DRIVE ON 6,7 t lub 25,8% masy naczepy* jest przenoszone na oś napędową ciągnika. Ruszenie zestawem jest możliwe na dowolnej powierzchni bez żadnych problemów.
*ciągnik z naczepą całkowicie załadowany – D.M.C. – 40 t

Uwaga!

Przeglądarka internetowa, z której korzystasz jest przestarzała, przez co strona nie będzie wyświetlać się w prawidłowy sposób.

'Wymagana zmiana przeglądarki na np.: Chrome, Firefox, Opera